WAT EEN OPKOMST!

Dinsdag, 6 juni 2023

Gisterenavond vond de eerste jeugdcompetitie wedstrijd van HSV Raalte plaats aan het Drostenkamp.

Om 17:30 uur waren de eerste vrijwilligers aanwezig om de stekjes uit te zetten. Rond 18 uur druppelden de eerste deelnemers binnen. We mochten uiteindelijk 31!! kinderen verwelkomen. Dat zijn aantallen die we in jaren niet meer hebben gezien.

We moesten werkelijk alle zeilen bijzetten om iedereen te voorzien van een hengeltje met tuigje en er moesten veel meer stekken worden uitgezet dan verwacht. Dankzij alle vrijwilligers hebben we een mooie wedstrijd kunnen verzorgen. Helaas gooide de harde wind wat roet in het eten, waardoor een aantal vissertjes helaas niks hebben gevangen, maar dat gaat goed komen!

Er werd gevist in 2 categorieën t/m 10 jaar en 11 t/m 15 jaar. We vissen in totaal 7 wedstrijden, waarvan er 6 op maandagavond plaatsvinden. De laatste wedstrijd is op zaterdag 15 juli. Aansluitend vind de prijsuitreiking plaats bij Pannenkoekenrestaurant Laurel's in Raalte. Elke visser wint een prijs en voor de eerste 5 in elke categorie zijn er mooie bekers.

Wil jij nou ook meedoen? Geen probleem! Je hoeft geen lid te zijn van onze vereniging en je hoeft je niet aan te melden. Heb je geen hengel? Ook geen probleem! Die hebben wij voor je te leen! Kom gewoon op 1 van de wedstrijddagen. We loten op de maandagen om 18:00 uur bij het bruggetje en we vissen van 18:45 tot 20:00 uur. Begeleiding is voldoende aanwezig. Je hoeft alleen maar een stoeltje en een handdoek mee te nemen. Heb je een eigen hengel? Neem die dan mee! We vissen alleen met een vaste hengel, dus geen werphengel.

Voor de volledige activiteitenkalender klik HIER.
Voor de uitslagen van de jeugd t/m 10 jaar klik HIER.
Voor de uitslagen van de jeugd 11 t/m 17 jaar klik HIER.

Er zijn gisteren filmopnames gemaakt, deze zullen eerdaags op de socials worden geplaatst.

Volg ons op Facebook en Instagram en abonneer je op ons YouTube kanaal, dan mis je niks!