Viskaravaan 2019 doet Raalte aan!

Vrijdag, 19 juli 2019

HSV Raalte heeft gisteren in samenwerking met Sportvisserij Nederland voor de eerste keer deelgenomen aan de Sportvisserij Nederland VisKaravaan.

Onder toeziend oog van niemand minder dan Daniël Weyers (bekend van VisTV XL) hebben we rond de 40 kinderen tot 14 jaar mogen verwelkomen. Zo konden er zelf tuigjes worden gemaakt en kon iedereen vissen met een vaste hengel of feeder.

Sportvisserij Nederland had alle benodigde vismaterialen voor de kinderen meegenomen. Ook kon er een grote vis worden gedrild op een heuse drilsimulator.

Dylan Dams en Tygo Pijnacker waren aanwezig om de kinderen de fijne kneepjes van het wedstrijdvissen bij te brengen. Ze konden dat met een echte wedstrijduitrusting uitproberen.

Uiteindelijk kreeg iedere deelnemer een leuke goodybag en een vaste hengel mee als aandenken aan deze geslaagde dag!

Erik, Ewald, Harry, Roy, Dylan, Tygo en Celine en uiteraard Daniël, namens de vereniging bedankt voor jullie ondersteuning!

Christel, dank voor de mooie foto's!