OUDER KIND WEDSTRIJD in Drostenkamp

Donderdag, 11 april 2019

OUDER KIND WEDSTRIJD

Op zaterdag 25 mei organiseren wij voor de vierde maal een ouder/kind wedstrijd aan de Drostenkamp. Het is de bedoeling dat de kinderen ( t/m 15 jaar) samen met een volwassene, als koppel, zoveel mogelijk vis gaat vangen. Voor de eerste 3 plaatsen zijn er mooie prijzen te winnen. Voor deze wedstrijd hoef je je niet aan te melden. Ook deelnemers van andere verenigingen zijn van harte welkom.

reglement:

Er wordt gevist met de vaste stok ( max. 11,5 m. ). We vissen op gewicht. Een leefnet is gewenst.
De loting is aan de Drostenkamp bij het bruggetje om 12.15u. ! Er wordt gevist van 13.00u. tot 15.00u. .
Voer en aas is vrij. met uitzondering van vers de vase.