Wilde koppelwedstrijd

De datum voor de Wilde Koppelwedstrijd is gepland op zaterdag 23 september. De deelnemers dienen om 07:15 uur aanwezig te zijn. Vanaf 08:00 tot 13:00 uur wordt er gevist. Vanaf het viswater gaan we aansluitend naar een nog te plannen locatie in het Raalter dorp alwaar we gaan genieten onder het genot van een drankje van een warme hap.

Kwam het voorgaande edities wel eens voor dat viskoppels voorafgaand aan de koopelwedstrijd reeds waren gevormd, dit jaar doen we dit niet meer en wordt er weer geloot. Het lot bepaalt dus met wie je die dag je wedstrijd vist. Vaste koppels zijn dus verleden tijd. Hierop is echter één uitzondering gemaakt. Indien een deelnemer wil deelnemen met zijn/haar zoon/dochter die jonger is dan 14 dan mogen zij samen een koppel vormen. Indien de zoon/dochter de leeftijd van 14 heeft bereikt loot hij/zij gewoon mee en bepaalt het lot met wie hij/zij die dag koppelt.

Deelname alleen mogelijk als je lid bent van de Hengelsportvereniging Raalte, Diepenveen, Bathmen, Holten - Markelo. De kosten bedragen voor leden van 14 jaar en ouder € 15,00 en voor leden t/m 13 jaar € 10,00.

Je kunt je aanmelden voor deze activiteit bij Erik Averdijk (0633610721), per mail erikaverdijk@hotmail.com of via de aanmeldpagina.

We hopen op een grote opkomst!