Hans Schwarte en Tremen van Santen winnen ouder/kindwedstrijd

Maandag, 24 juli 2023

Afgelopen zaterdag is de jaarlijkse ouder/kindwedstrijd gevist in Drostenkamp.

We hadden vernomen dat er 7 koppels zouden komen. Hans en Herman hadden 7 mooie brede plekken uitgezet op de Noordvijver. Helaas kwamen er maar 3 koppels opdagen. Het slechte weer zou hierop van invloed kunnen zijn.

De familie Lorkeers was aanwezig (John, Quinn en Steve, super dat jullie er waren), Tremen van Santen (die afgelopen week de 4-daagse in Nijmegen had gelopen), Hans Schwarte en Herman Koelen gingen de strijd met elkaar aan.

John Lorkeers viste samen met Steve, Quinn samen met Herman en Tremen samen met Hans Schwarte. Ondanks het slechte weer werd er wel vis gevangen en met 3 koppels had iedereen prijs.

Tijdens de wedstrijd werden we verrast met heerlijke Vietnamese loempia's die gebracht werden door 4-daagse wandelaar pa van Santen (SUPER).

Hieronder de uitslag:

1e plaats - Hans Schwarte/Tremen van Santen 3.900 gram (inclusief een Giebel van 900 gram)
2e plaats - Quinn Lorkeers/Herman Koelen 2.200 gram
3e plaats - Steve Lorkeers/John Lorkeers 1.000 gram

Iedereen bedankt voor de gezellige middag en we hopen volgend jaar op een betere opkomst!