Hans Schwarte wint donderdagavondcompetie

Vrijdag, 21 juli 2023

Hans Schwarte heeft de donderdagavond competitie bij de senioren op zijn naam geschreven.

Gisteren is de laatste van de reguliere 7 wedstrijden gevist. Hans was hier zelf niet bij vanwege andere verplichtingen, maar zijn voorsprong bleek net te groot om hem nog in te halen. In totaal wist hij krap 17 kilo bij elkaar te vissen.

Ondanks dat Michel Rijsdijk gisterenavond de wedstrijd won, was zijn vangst net 2,2 kilo tekort om hem te evenaren.

De 3e plek was voor Wino Vloedgraven, die tijdens de laatste wedstrijd zijn 2e plek niet kon verdedigen.

Uiteraard werd de competitie in stijl afgesloten met een drankje en een hapje bij Zujderbuur.

Hans, van harte met de winst en deelnemers bedankt voor de gezelligheid!