Gebroeders Wout en Sef Leushuis winnen jeugdkampioenschap

Zondag, 16 juli 2023

Afgelopen zaterdag is de laatste van de 7 jeugd viswedstrijden gevist.

In de oudste categorie wist Wout Leushuis oppermachtig het bovenste treetje van het ereschavot te bemachtigen met maarliefst 1589 cm aan vis! De 2e plek was voor Quinn Lorkeers met 748 cm en geheel werd compleet gemaakt door Tremen van Santen op de 3e plek 718 cm.

Bij de jongste jeugd was het broertje Sef Leushuis die met het grootste stuk eremetaal aan de haal ging. Hij ving in totaal 1172 cm cm vis. De 2e plek werd gepakt door Daan Schotman met 468 cm en de 3e plek was voor Julian de Jong met 336 cm.

De prijsuitreiking vond zoals ieder jaar plaats bij Pannenkoekenrestaurant Laurel's, waar de kinderen konden genieten van een bordje patat en een drankje.

Voor het volledige fotoalbum klik HIER.

Voor de volledige uitslag van de jeugd t/m 10 jaar klik HIER.

Voor de volledige uitslag van de jeugd 11 t/m 17 jaar klik HIER.

Via deze weg willen we de deelnemers bedanken voor de geweldige opkomst en alle vrijwilligers voor hun hulp!

Aanstaande zaterdag 22 juli wordt de ouder/kind wedstrijd gevist. Dus wil je lekker een keertje vissen met 1 van je ouders of iemand anders? Kom dan gezellig tussen 13:00 uur en 15:00 uur in Drostenkamp. De loting zal rond 12:15 uur bij het bruggetje plaatsvinden.

Op de agenda voor dit jaar staan nog de Stöppelhaenewedstrijd op vrijdagavond en op 3 september een verenigingswedstrijd in Nijverdal. Voor die laatste wedstrijd kun je opgeven door HIER te klikken. Klik dan even op de wedstrijd en niet in het vierkantje.

Binnenkort komen de foto's en filmpjes online, dus hou onze social media kanalen in de gaten!