Dorpenwedstrijd 10 Juli 2022

Maandag, 23 mei 2022

Ook in 2022 komt er weer een Dorpenwedstrijd! Deze prachtige jeugdwedstrijd vindt plaats op 10 juli 2022 in de Drostenkampvijver te Raalte.

Aansluitend wordt een prijsuitreiking georganiseerd.
De eerste 3 winaars (per categorie) ontvangen een beker.
Elke deelnemer krijgt een blijvend aandenken aan deze wedstrijd en maakt daarnaast kans op hengelsportartikelen of waardebonnen.

Eten en drinken
Kinderen krijgen een pakketje met snoep en drinken en voorafgaand aan de prijsuitreiking patat frites.

Opgave en kosten

Heb je al een VISpas, dan kun je je opgeven via de aanmeldpagina op de website. Klik HIER.
Nog geen VISpas of heb je een vraag, klik HIER. De kosten van deelname worden vergoed door de
vereniging of federatie.

LOTEN/AANWEZIG: 8.30 uur