Jeugdwedstrijden gaan 30-05 weer van start!

Maandag, 23 mei 2022

Weer viswedstrijden voor jeugd van HSV Raalte.

RAALTE – De jeugdwedstrijden van Hengelsportvereniging (HSV) Raalte gaan op maandag 30 mei weer van start. De wedstrijden rondom de Drostenkampvijvers zijn bedoeld voor kinderen in de leeftijd t/m 10 jaar en van 11 t/m 15 jaar. Iedereen (ook niet-leden) kan meedoen. De kinderen vissen met de vaste hengel (geen werphengel). Mochten ze geen hengel hebben, krijgen ze er eentje in bruikleen. Begeleiders zorgen voor ondersteuning van de beginnende vissers. Het is handig om een stoeltje mee te nemen. Aas en voer krijgen de kinderen van HSV Raalte. Kinderen die met een vaste hengel vissen, kunnen gratis lid worden van de vereniging. Om 18.15 uur worden de verschillende visplekken ‘verloot’ nabij het bruggetje, dus zorg dat je op tijd bent. De wedstrijd duurt van 18.45 tot 20.00 uur. Voor vragen mail naar: hsvraalte57@gmail.com.

Voor de volledige activiteitenkalender klik HIER