Karperkoppel wedstrijd voor de jeugd

Maandag, 2 augustus 2021

Op dinsdag 17 augustus wordt een karperkoppelwedstrijd gehouden voor jeugd tot en met 17 jaar. Er wordt gevist met 3 hengels per koppel. De loting is om 8 uur en we starten om 9 uur met vissen. Het einde is om 15 uur. Verdere reglementen staan rechtsboven op de site. (De geldprijzen die daar op staan gelden niet) Geen voerboot. Er zijn 8 koppels: Dylan en Zeb, Djowie en Matthijs, Tim en Julian,Wess en Wubbe, Tijn en Simen, Marco en Jayden, Brent en Iwan, Milan en Bram. Er wordt gevist op de midden- en noordvijver.