HSV Raalte vist voor het goede doel

Donderdag, 13 mei 2021

HSV Raalte vist voor stichting LEF en de voedselbank

HSV Raalte roept haar leden op om zaterdag 29 mei te komen vissen voor het goede doel. Op deze dag stond de jaarlijkse karper-koppelwedstrijd gepland, die door Corona helaas niet door mocht gaan.
Om deze dag toch een mooie invulling te geven, ontstond het plan om te gaan vissen voor goede doelen. Elke gevangen vis levert geld op voor stichting LEF en de voedselbank. Stichting LEF ondersteunt gezinnen uit de gemeente Raalte, waarbij een gezinslid getroffen is door een ernstige ziekte. De voedselbank Raalte is er voor mensen, die door financiële nood, weinig te besteden hebben.
HSV Raalte roept alle leden op om te komen vissen in Drostenkamp om zo een mooi bedrag te mogen schenken aan deze prachtige stichtingen.
We vissen van 9.00u uur tot 15.00u Het maakt niet uit hoe laat je komt of hoe lang je vist. Elke vis telt. Een karper, brasem en zeelt levert €25,- op. Elke andere vis €1,-. Geen jongbroed. Er mag worden gevist met de vaste stok of met de werphengel. Elke gevangen vis mag worden bewaard in een leefnet of een door ons verstrekte emmer. De karper gaat direct na melding terug het water in.
Na afloop wordt het te doneren bedrag bekend gemaakt. Als dank voor de inzet zal er onder de deelnemers een verloting met leuke prijzen plaatsvinden.
Aanmelding kan ter plaatse bij het bruggetje. Je bent daarna zelf vrij een plek te zoeken. Overleg en help elkaar om zoveel mogelijk vis te vangen.
We hopen op een grote opkomst van jong en oud en vooral een mooie opbrengst!

HSV Raalte