Teams karperkoppelwedstrijd 2020

Dinsdag, 7 juli 2020

De volgende teams nemen deel aan de karperkoppelwedstrijd: 1 Edwin Westervoorde en Jelmer Hilverda 2 William Brandwacht en Oscar Oosterlaken 3 Dylan Dams en Jesse Averdijk 4 Ruud Attema en Hennie Attema 5 Jan Weideman en Michael Eerlich 6 Thymen Put en Daniƫl Middendorp 7 Alwin en Laura Velderman 8 Lars te Wierik en Julian Schutte 9 Rowdy en Tygo Pijnacker 10 Wim van der Wal en Jeroen Krone 11 Zeb Jansman en Dion Verwaarst Deze teams verwachten wij zaterdagmorgen 12 september om 8.00u. bij het bruggetje!