Wouter Schrijver wint de seniorenwedstrijd!

Dinsdag, 29 oktober 2019

Afgelopen zondag werd de laatste wedstrijd van de seniorencompetitie gehouden aan de IJssel. Joseph Klunder won met ruim 23 kg. De uiteindelijke winnaar na 12 wedstrijden , waarbij 2 afschrijvers, werd Wouter Schrijver met 23 punten. Hans Schwarte werd knap 2e met maar 1 puntje verschil, 24 punten.Alwin Velderman werd de nummer 3 met 47 punten. Totaal werd er 945 kg aan vis gevangen. Het hoogste gewicht in 1 wedstrijd werd behaald door Hans , 41,525kg. De prijsuitreiking zal gebeuren tijdens de algemene jaarvergadering.