Karper-koppelwedstrijd wederom een succes!

Maandag, 8 juli 2019

Afgelopen zaterdag is voor de 5e keer de karper-koppelwedstrijd georganiseerd.

De opkomst was dit jaar erg goed. Er hadden zich aanvankelijk 12 koppels aangemeld, maar 1 koppel was, zonder opgaaf van reden, helaas afwezig. Desalniettemin kon er om 08:00 uur worden geloot, waarna er kon worden begonnen met opbouwen.

Om 09:00 uur klonk het beginsignaal en kon er worden begonnen met vissen en voeren. Als snel kwamen er meldingen van vangsten en kon we beginnen aan onze weegronde. Mooi om te zien was, hoe de vangsten werden beïnvloed door de weersomstandigheden. De wind draaide en de vangsten draaiden over het gehele parcours mee.

Dylan en Jesse met een fraai exemplaar in de Noordvijver

Tussen de middag hadden we weer gezorgd voor een frietje en wat drinken.

Ruud Attema met een mooie spiegel gevangen in de Zuidvijver

Tot op het laatste moment werden er vissen gevangen. Om 17:00 uur klonk het eindsignaal en konden de vangsten worden opgeteld. Voor het 2e jaar op rij mochten Dylan Dams en Jesse Averdijk de hoogste positie op het ereschavot innemen. Totale vangst van hen: 14 karpers met een totaalgewicht van 83 kilo rond. Plek nummer 2 was voor Thijmen Put en Daniël Middendorp. Zij vingen 10 vissen met een totaalgewicht van 46 kilo en 975 gram. Plek 3 was voor Edwin Westervoorde en Jelmer Hilverda. Zij bleven steken op 6 vissen met een totaalgewicht van 31 kilo en 175 gram. Heren gefeliciteerd met jullie gewonnen prijzen en hopelijk mogen we jullie allemaal weer verwelkomen in 2020!

Voor de totale uitslag, klik hier.