Logo HSV Raalte opgefrist

Maandag, 29 oktober 2018

Hallo allemaal, Bij deze kunnen we jullie melden dat het aloude logo van HSV Raalte een opfrisbeurt heeft gehad.

Het nieuwe logo is inmiddels goedgekeurd door de bestuursleden en de eerste wijzigingen zijn inmiddels doorgevoerd. Mede door invloeden van actieve leden binnen onze vereniging is dit tot stand gekomen. Verschillende mensen hebben hun input gegeven met dit als uiteindelijke resultaat. In dit logo zijn een aantal verschillende disciplines uit de sportvisserij verwerkt, evenals het oprichtings-jaartal van de vereniging. Al met een goede stap richting de toekomst!

Het bestuur