Ouder/kind wedstrijd geslaagd! Koppel Dams wint voor de derde keer op rij.

Zaterdag, 2 juni 2018

Vandaag is de ouder/kind wedstrijd gevist in park Drostenkamp.

7 koppels hebben vanmiddag om 13:00 uur het strijdtoneel betreden om de jaarlijks terugkerende ouder/kind wedstrijd te vissen. Om 12:15 uur werd er door de jeugd geloot om een mooi plekje langs de waterkant.

Om 13:00 uur klonk het startsignaal en werd er gevist tot 15:00 uur.

Al snel werd er vis gevangen, variƫrend van voorns tot mooie blieken. Op stek 8 werd na 3 kwartier vissen een mooie zeelt gevangen door koppel Dams. Dit bleek uiteindelijk een bonusvis te zijn.

Ook mochten we 2 nieuwe jeugdvissertjes welkom heten, Thijs Lammertink en Djowie Bouwhuis. Zij visten samen met Johnny van Gelder en Christel Schootuiterkamp. Ook zij hebben gelukkig een leuk visje gevangen.

Na weging bleek de bonusvis van koppel Dams/Dams de winst op te leveren met een totaalgewicht van 5050 gram wonnen zij de wedstrijd. Koppel Pijnacker/Pijnacker wisten zonder bonusvis echter dicht in de buurt te komen. Bij hen bleef te weegschaal hangen op 4725 gram. Knappe prestatie van deze beide heren! Koppel Danny Hijlkema mocht met zijn dochter Lianne, die nog maar weinig viservaring heeft, de 3e plek op het ereschavot innemen met een totaalgewicht van 3950 gram.

Na de wedstrijd werd er traditioneel weer gezorgd voor een heerlijk frietje met een snack!

Voor de complete uitslag klik hier.

Voor het complete fotoalbum klik hier.

Veroeska bedankt voor je ondersteuning en de mooie foto's.