HSV Raalte neemt afscheid van Hans Walraven

Vrijdag, 25 mei 2018

Na ruim 20 jaar heeft HSV Raalte afscheid genomen van haar penningmeester Hans Walraven.

Hans is de afgelopen jaren een graag geziene persoonlijkheid geweest binnen de gelederen van HSV Raalte. De laatste jaren was hij verantwoordelijk voor de ledenadministratie en de liquide middelen van de vereniging. Inmiddels is de ledenadministratie overgedragen aan Sportvisserij Nederland, een moment voor Hans om de scepter over te dragen. Zijn input tijdens het nemen van belangrijke beslissingen is vaak van doorslaggevende betekenis geweest, met in het achterhoofd maar 1 doel, het belang van de vereniging. Ondanks zijn aftreden, zal Hans zich blijven inzetten voor met name de jeugd. Die hebben immers de toekomst.

Het penningmeesterschap is inmiddels overgedragen aan Ewald Dams

Hans, bij deze nogmaals bedankt voor al je input en inzet voor de vereniging en hopen je nog vaak te mogen zien aan de waterkant!