Senioren (Avondcompetitie)

In 2011 organiseerden wij voor de eerste keer naast onze reguliere wedstrijden op de zondagmorgen een avondwedstrijd voor senioren om het kampioenschap van Raalte. Het organiseren van deze wedstrijd bleek een schot in de roos. Gemiddeld deden er per wedstrijd ruim 20 vissers mee. Na afloop van deze competitie bleken alle deelnemers zeer tevreden. Deze tevredenheid heeft ons doen besluiten er een vast terugkomend evenement van te maken, met naar wij hopen nog meer deelnemers. In een 8-tal wedstrijden wordt er tegen elkaar gestreden, maar wat bovenaan staat is een stuk gezelligheid. De wedstrijden duren allen 2 uur en zijn van 19.15 tot 21.15 uur en vinden allen in de Drostenkamp plaats.

Verkort reglement.

Aan deze avondcompetitie mogen alle leden deelnemen van 16 jaar en ouder en u hoeft zich voor deelname niet aan te melden. Er wordt gevist met de vaste hengel en er mag gevoerd worden. Er wordt gevist op gewicht. De einduitslag wordt bepaald aan de hand van de 7 best geviste wedstrijden. Indien u aan deze wedstrijd deelneemt, zorg er dan wel voor dat u minimaal een half uur voor aanvang van de wedstrijd aanwezig bent voor de loting van de plaatsnummers. Het is verplicht een schepnet en leefnet bij u te hebben. Het leefnet moet minimaal 3 meter lang zijn met een doorsnee van minstens 40 cm.

Wedstrijdkalender

zie Activiteitenkalender